Cześć 🖐️🖐️🖐️,

Dzisiaj stworzymy drugą część gry edukacyjnej w Scratchu, w której będziemy programować quiz ze znajomości gatunków drzew. Super połączenie praktycznego programowania z nauką biologii.

Czego dowiemy się z lekcji:

💎 jak pracować z warstwami

💎  jak obsłużyć zdarzenia prawda / fałsz

💎  jak wprowadzić interakcje z graczem

Grę można dowolnie zmieniać w zależności od potrzeb i własnej wyobraźni.

📽️  film na YT

🛠️ Projekt w Scratchu

https://scratch.mit.edu/projects/467573654/

💣💣💣 Darmowy kurs Scratcha

http://szkolascratcha.pl/

⚙️⚙️⚙️ Więcej przykładów łączenia programowania z nauką oraz tworzenie gier

http://akademiascratcha.pl

Więcej znajdziecie tutaj

https://szkolamlodegoprogramisty.pl

Miłego kodowania

Tomek

Scratch – jakie to drzewo? (część II)
Tagi:    

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

%d bloggers like this: