Cześć

W dzisiejszym ćwiczeniu języka Scratch spróbujemy wykonać figurę, która jest połączeniem kwadratu z wpisanym w niego trójkątem równobocznym.

Jeżeli to wasze pierwsze zetknięcie z językiem Scratch, to poniżej znajduje się lista wpisów, które mogą ułatwić rozpoczęcie pracy:

Przypominam też o darmowym kursie Scratcha, gdzie możemy zapoznać się z całym językiem

Rozwiązanie

W części tej przygotowaliśmy całe rozwiązanie wraz z możliwością sterowania długością boku figury.

Chcesz zgłębić wiedzę z języka Scratch lub ugruntować podstawy?

Jeżeli któryś z tych tematów jest dla Ciebie ciekawy to przypominam o dwóch bardzo popularnych kursach

Podsumowanie

To na tyle w tym ćwiczeniu z programowania w języku Scratch. Podsumowując – mamy trójką wpisany w kwadrat o zadanym boku.

W rezultacie tworzenia tego projektu powstał skrypt, który można zobaczyć tutaj.

Dziękuję za zainteresowanie lekcją i powodzenia w kolejnych eksperymentach.

Pozdrawiam

Tomek Cieślar

Scratch – figury I
Tagi:    

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

%d bloggers like this: