Nauczę Ciebie (lub twoje dziecko / ucznia) podstaw programowania, które zapewnią fantastyczny start do dalszej przygody

UŻYJ KOD „SCRATCH” PRZY REJESTRACJI I OTRZYMASZ PROGRAM ZA DARMO!

Program jest udostępniany całkowicie za darmo. Jeżeli jednak chcesz wesprzeć to co robię w jakiś sposób, możesz wybrać odpowiednio inne kody zniżkowe: 
1. SCRATCH10 – zapłacisz 10% wartości programu
2. SCRATCH25 – zapłacisz 25% wartości programu
3. SCRATCH50 – zapłacisz 50% wartości programu
4. SCRATCH75 – zapłacisz 75% wartości programu

TWÓJ INSTRUKTOR

zdjecie
Jestem mężem wspaniałej Magdaleny
Jestem ojcem dwójki cudownych dzieci (10 i 7 lat)
Śpię 6 godzin na dobę
Wstaję zazwyczaj o 4:30 z rana
Prowadze bloga szkolamlodegoprogramisty.pl
Pracuję na etacie
Jestem wykwalifikowanym stolarzem
Jestem nauczycielem
Współpracuję z firmą GiganciProgramowania
Uczę dzieci i młodzież programowania
Czytam dużo książek
Wynajmuję mieszkania
Uprawiam triathlon i biegi długodystansowe
Odpowiadam na wszystkie maile na: tcieslar@gmail.com
I co najważniejsze, spełniam swoje marzenia

OTO CO DOSTANIESZ W PROGRAMIE: SCRATCH PODSTAWY

🔥 Około 100 lekcji, z których każda traktuje o małym wycinku wiedzy związanej z programowaniem

🔥 Praktyczne przykłady łączące różne elementy wiedzy z programowaniem

🔥 Dodatkowe ciekawe linki i materiały

🔥 Każda lekcja zakończona zadaniem do samodzielnego wykonania

🔥 Dowiecie się jak zacząć i jak przejść do kolejnych, bardziej skomplikowanych zagadnień 

🔥 Quiz, dzięki któremu możecie powtórzyć nabytą wiedzę

🔥 Poznacie najważniejsze biblioteki scratcha, dzięki czemu będziecie czuli się swobodnie w kolejnych eksperymentach

🔥 Ciekawe triki, które wzniosą wasze umiejętności na kolejny poziom

UŻYJ KOD „SCRATCH” PRZY REJESTRACJI I OTRZYMASZ PROGRAM ZA DARMO!

Program jest udostępniany całkowicie za darmo. Jeżeli jednak chcesz wesprzeć to co robię w jakiś sposób, możesz wybrać odpowiednio inne kody zniżkowe: 
1. SCRATCH10 – zapłacisz 10% wartości programu
2. SCRATCH25 – zapłacisz 25% wartości programu
3. SCRATCH50 – zapłacisz 50% wartości programu
4. SCRATCH75 – zapłacisz 75% wartości programu
 
 

CZY JEST INNA DROGA?

Oczywiście!

W internecie jest wiele programów i materiałów video, często jednak wyrwanych z kontekstu i nie przeprowadzających ucznia z punktu A do punktu B. Często chaotyczne pojedyncze materiały bez kontynuacji pozwalają zbudować wiedzę, ale często wymaga to ogromnej determinacji.  100% rzeczy, których uczę, używam prowadząc zajęcia z różnymi grupami dzieci.

 

JAKA JEST CENA PROGRAMU?

🔥 100 lekcji o programowaniu w Scratchu

🔥 Dostęp na żądanie – 24/7

🔥 Prace domowe

🔥 Quizy

🔥 Dożywotni dostęp do kursu oraz aktualizacji materiałów

🔥 Możliwość dołączenia do programu Scratch – Eksperymenty (już wkrótce)

UŻYJ KOD „SCRATCH” PRZY REJESTRACJI I OTRZYMASZ PROGRAM ZA DARMO!

Program jest udostępniany całkowicie za darmo. Jeżeli jednak chcesz wesprzeć to co robię w jakiś sposób, możesz wybrać odpowiednio inne kody zniżkowe: 
1. SCRATCH10 – zapłacisz 10% wartości programu
2. SCRATCH25 – zapłacisz 25% wartości programu
3. SCRATCH50 – zapłacisz 50% wartości programu
4. SCRATCH75 – zapłacisz 75% wartości programu

OPIS PROGRAMU​

Moduł1

PLAN GRY

LEKCJA 1: Powitanie
LEKCJA 2: Plan Gry
LEKCJA 3: Efekt końcowy
LEKCJA 4: Wymagania
LEKCJA 5: Jak się uczyć
LEKCJA 6: Praca domowa
Moduł2

WSTĘP DO SCRATCHA

LEKCJA 1: Powitanie
LEKCJA 2: Wprowadzenie do scratcha
LEKCJA 3: Nowy projekt
LEKCJA 4: Słownik pojęć
LEKCJA 5: Praca z bloczkami
LEKCJA 6: Zapisywanie pracy
LEKCJA 7: Bloczek powtarzaj
LEKCJA 8: Bloczek powtarzaj w zagnieżdżeniach
LEKCJA 9: Praca domowa
LEKCJA 10: Quiz

RYSOWANIE

LEKCJA 1: Powitanie
LEKCJA 2: Wstęp do rysowania
LEKCJA 3: Przygotowanie planszy
LEKCJA 4: Rysujemy kwadrat
LEKCJA 5: Ustawiamy kolor i grubość pisaka
LEKCJA 6: Cenna rada
LEKCJA 7: Rysujemy trójkąt
LEKCJA 8: Czas na obrót
LEKCJA 9: Bardziej skomplikowane figury
LEKCJA 10: Matematyka a rysowanie
LEKCJA 11: Rysujemy ośmiokąt
LEKCJA 12: Liczby ujemne
LEKCJA 13: Rysujemy okrąg
LEKCJA 14: Zmiana rozmiaru okręgu
LEKCJA 15: Rysujemy schody
LEKCJA 16: Linia przerywana
LEKCJA 17: Praca domowa
LEKCJA 18: Quiz

ZMIENNE

LEKCJA 1: Powitanie
LEKCJA 2: Tworzenie i zmiana wartości zmiennej
LEKCJA 3: Zmiana zmiennej w pętli
LEKCJA 4: Zaawansowana praca ze zmienną
LEKCJA 5: Odliczanie
LEKCJA 6: Praca domowa
LEKCJA 7: Quiz

KOORDYNATY I ZDARZENIA WARUNKOWE

LEKCJA 1: Powitanie
LEKCJA 2: Oś X oraz Oś Y
LEKCJA 3: Ustawiamy pozycję x i y
LEKCJA 4: Rysowanie z użyciem pozycji x i y
LEKCJA 5: Instrukcja „jeżeli”
LEKCJA 6: Słowa kluczowe: „i”,”lub”,”nie”
LEKCJA 7: Zaawansowana praca z bloczkiem „jeżeli”
LEKCJA 8: Praca domowa
LEKCJA 9: Quiz

ITERACJE, CZYLI POWTÓRZENIA

LEKCJA 1: Powitanie
LEKCJA 2: Bloczek „powtórz”
LEKCJA 3: Bloczek „powtórz” w rysowaniu
LEKCJA 4: Eksperyment 1
LEKCJA 5: Eksperyment 2
LEKCJA 6: Eksperyment 3
LEKCJA 7: Praca domowa
LEKCJA 8: Quiz

NADAWANIE ORAZ LICZBY LOSOWE

LEKCJA 1: Powitanie
LEKCJA 2: Nadawanie (zagadnienia podstawowe)
LEKCJA 3: Nadawanie (zagadnienia rozszerzone)
LEKCJA 4: Wprowadzenie do liczba losowych
LEKCJA 5: Ćwiczenia z liczb losowych
LEKCJA 6: Praca domowa
LEKCJA 7: Quiz

KOMUNIKACJA

LEKCJA 1: Powitanie
LEKCJA 2: Pytanie i odpowiedź
LEKCJA 3: Łączenie wyrazów
LEKCJA 4: Eksperyment 1
LEKCJA 5: Eksperyment 2
LEKCJA 6: Eksperyment 3
LEKCJA 7: Praca domowa
LEKCJA 8: Quiz

WPROWADZENIE DO GIER

LEKCJA 1: Powitanie
LEKCJA 2: Gra 1
LEKCJA 3: Gra 2
LEKCJA 4: Gra 3 (część 1)
LEKCJA 4: Gra 3 (część 2)
LEKCJA 4: Gra 3 (część 3)
LEKCJA 4: Gra 3 (część 4)
LEKCJA 5: Praca domowa
LEKCJA 6: Quiz

TWORZENIE WŁASNYCH BLOCZKÓW

LEKCJA 1: Powitanie
LEKCJA 2: Nowy bloczek
LEKCJA 3: Bloczek z parametrem
LEKCJA 4: Praktyczne użycie bloczków
LEKCJA 5: Bądź czujny i szukaj usprawnień
LEKCJA 6: Eksperyment 1
LEKCJA 7: Eksperyment 2
LEKCJA 8: Eksperyment 3
LEKCJA 9: Praca domowa
LEKCJA 10: Praca domowa

CO DALEJ?

 

LEKCJA 1: Powitanie
LEKCJA 2: Co dalej – grupa?
LEKCJA 3: Co dalej – kolejny kurs
LEKCJA 4: Praca domowa

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA:

Kiedy rozpoczyna się kurs?
Kurs rozpoczyna się wtedy, gdy wykupisz do niego dostęp.

Jak długo mam dostęp do tego kursu?
Otrzymujesz dożywotni (a raczej tak długo, jak Szkoła będzie istnieć) dostęp do tego kursu. Kurs będzie aktualizowany, a Ty będziesz mieć ciągle dostęp do nowych wersji.

Czego potrzebuję, aby wynieść z kursu jak najwięcej?
Potrzebujesz podążać za moimi krokami.

Ile pieniędzy potrzebuję aby dziecko zaczęło programować?
Nie potrzebujesz pieniędzy.

Czy dostanę cały kurs od razu?
TAK (chyba że jeszcze wszystkie odcinki nie będą nagrane)

Co jeżeli mam z czymś problem lub coś jest niejasne?

Napisz na adres email: tcieslar@szkolamlodegoprogramisty.pl

 

ZACZYNAMY?

UŻYJ KOD „SCRATCH” PRZY REJESTRACJI I OTRZYMASZ PROGRAM ZA DARMO!

Program jest udostępniany całkowicie za darmo. Jeżeli jednak chcesz wesprzeć to co robię w jakiś sposób, możesz wybrać odpowiednio inne kody zniżkowe: 
1. SCRATCH10 – zapłacisz 10% wartości programu
2. SCRATCH25 – zapłacisz 25% wartości programu
3. SCRATCH50 – zapłacisz 50% wartości programu
4. SCRATCH75 – zapłacisz 75% wartości programu

Opinie uczestników

Agnieszka
„Dobrze zorganizowany, przejrzysty kurs Scratch. Krótkie lekcje wideo, które nie nudzą a zapewniają potem samodzielne eksperymentowanie dzieciaków czy same też coś podobnego zrobią. zaletą jest też to, że kurs podstawowy pokazuje bardzo różne zastosowania programu – każde dziecko znajdzie dla siebie coś ciekawego.”
Magdalena
„Fajna formuła z tymi krótkimi lekcjami – szybkie zastosowanie i można iść dalej. Moja córka jest w drugiej klasie szkoły podstawowej i super się wkręciła”

Kasia

„Tego właśnie brakowało ! Gratulacje Tomasz ! W jednym miejscu to czego potrzebuję do nauki Scratcha z moimi uczniami”

Podziel się:

Dodaj do ulubionych:

Lubię Wczytywanie...
%d bloggers like this: