fbpx

Nauczę Ciebie (lub twoje dziecko / ucznia) jak rozpocząć   zaawansowane programowanie, które można wykorzystać w  eksperymentach naukowych oraz przy okazji tworzenia gier

TWÓJ INSTRUKTOR - Tomasz Cieślar

zdjecie
Jestem mężem wspaniałej Magdaleny
Jestem ojcem dwójki cudownych dzieci (10 i 7 lat)
Śpię 6 godzin na dobę
Wstaję zazwyczaj o 4:30 z rana
Prowadze bloga szkolamlodegoprogramisty.pl
Pracuję na etacie
Jestem wykwalifikowanym stolarzem
Jestem nauczycielem
Współpracuję z firmą GiganciProgramowania
Uczę dzieci i młodzież programowania
Czytam dużo książek
Wynajmuję mieszkania
Uprawiam triathlon i biegi długodystansowe
Odpowiadam na wszystkie maile na: tcieslar@szkolamlodegoprogramisty.pl
I co najważniejsze, spełniam swoje marzenia

OTO CO DOSTANIESZ W PROGRAMIE: SCRATCH: EKSPERYMENTY NAUKOWE I GRY

🔥Około 150 lekcji, podzielonych na 15 modułów, gdzie każdy moduł zawiera eksperymenty z danej dziedziny nauk lub grę do wykonania 

🔥 21 eksperymentów naukowych z dziedziny biologii, chemii, fizyki, matematyki, algorytmów, astronomii, itd.

🔥7 gier, które możecie przygotowac od początku do końca a następnie opublikować aby inni także mogli w nie zagrać.

🔥 Dodatkowe ciekawe linki i materiały

🔥 Każda lekcja zakończona zadaniem do samodzielnego wykonania

🔥 Dowiecie się jak zacząć i jak przejść do kolejnych, bardziej skomplikowanych zagadnień 

🔥 Poznacie najważniejsze biblioteki scratcha, dzięki czemu będziecie czuli się swobodnie w kolejnych eksperymentach

🔥 Ciekawe triki, które wzniosą wasze umiejętności na kolejny poziom

CZY JEST INNA DROGA?

Oczywiście!

W internecie jest wiele programów i materiałów video, często jednak wyrwanych z kontekstu i nie przeprowadzających ucznia z punktu A do punktu B. Często chaotyczne pojedyncze materiały bez kontynuacji pozwalają zbudować wiedzę, ale często wymaga to ogromnej determinacji.  100% rzeczy, których uczę, używam prowadząc zajęcia z różnymi grupami dzieci.

 

OPIS PROGRAMU​

darmowy kurs Scratch

PLAN GRY

LEKCJA 1: Powitanie
LEKCJA 2: Plan Gry
LEKCJA 3: Efekt końcowy
LEKCJA 4: Wymagania
LEKCJA 5: Jak się uczyć
LEKCJA 6: Praca domowa
darmowy kurs Scratch

BIOLOGIA

LEKCJA 1: Powitanie
LEKCJA 2: Rozwój bakterii – cześć 1
LEKCJA 3: Rozwój bakterii – cześć 2
LEKCJA 4: Rozwój bakterii – cześć 3
LEKCJA 5: Budowa DNA – część 1
LEKCJA 6: Budowa DNA – część 2
LEKCJA 7: Budowa DNA – część 3
LEKCJA 8: Budowa DNA – część 4
LEKCJA 9: Budowa DNA – część 5
LEKCJA 10: Funkcje komórki – część 1
LEKCJA 11: Funkcje komórki – część 2
LEKCJA 12: Funkcje komórki – część 3
LEKCJA 13: Praca domowa
LEKCJA 14: Quiz
darmowy kurs Scratch

MATEMATYKA

LEKCJA 1: Powitanie
LEKCJA 2: Mnożenie geometrycz.-część 1
LEKCJA 3: Mnożenie geometrycz.-część 2
LEKCJA 4: Mnożenie geometrycz. – część 3
LEKCJA 5: Kalkulator – część 1
LEKCJA 6: Kalkulator – część 2
LEKCJA 7: Kalkulator – część 3
LEKCJA 8: Zagadka matematyczna-część 1
LEKCJA 9: Zagadka matematyczna-część 2
LEKCJA 10: Zagadka matema.-część 3
LEKCJA 11: Praca domowa
LEKCJA 12: Quiz
darmowy kurs Scratch

PLASTYKA

LEKCJA 1: Powitanie
LEKCJA 2: Edytor graficzny – część 1
LEKCJA 3: Edytor graficzny – część 2
LEKCJA 4: Edytor graficzny – część 3
LEKCJA 5: Filtry graficzne – część 1
LEKCJA 6: Filtry graficzne – część 2
LEKCJA 7: Filtry graficzne – część 3
LEKCJA 8: Sztuka nowoczesna – część 1
LEKCJA 9: Sztuka nowoczesna – część 2
LEKCJA 10: Sztuka nowoczesna – część 3
LEKCJA 11: Praca domowa
LEKCJA 12: Quiz
darmowy kurs Scratch

MUZYKA

LEKCJA 1: Powitanie
LEKCJA 2: Oda do radości – część 1
LEKCJA 3: Oda do radości – część 2
LEKCJA 4: Oda do radości – część 3
LEKCJA 5: Dla Elizy – część 1
LEKCJA 6: Dla Elizy – część 2
LEKCJA 7: Dla Elizy – część 3
LEKCJA 8: Muzyczna playlista- część 1
LEKCJA 9: Muzyczna playlista – część 2
LEKCJA 10: Muzyczna playlista – część 3
LEKCJA 11: Praca domowa
LEKCJA 12: Quiz
Moduł6 kursu Scratch Podstawy

FIZYKA

LEKCJA 1: Powitanie
LEKCJA 2: Rzut ukośny – część 1
LEKCJA 3: Rzut ukośny – część 2
LEKCJA 4: Rzut ukośny – część 3
LEKCJA 5: Grawitacja – część 1
LEKCJA 6: Grawitacja – część 2
LEKCJA 7: Grawitacja – część 3
LEKCJA 8: Rozszczepienie światła – część 1
LEKCJA 9: Rozszczepienie światła – część 2
LEKCJA 10: Rozszczepienie światła-część 3
LEKCJA 11: Rozszczepienie światła-część 4
LEKCJA 12: Praca domowa
LEKCJA 13: Quiz
Moduł7 kursu Scratch Podstawy

INFORMATYKA I TECHNIKA

LEKCJA 1: Powitanie
LEKCJA 2: Algorytm sortowania – część 1
LEKCJA 3: Algorytm sortowania – część 2
LEKCJA 4: Algorytm sortowania – część 3
LEKCJA 5: Algorytmy 3D – część 1
LEKCJA 6: Algorytmy 3D – część 2
LEKCJA 7: Algorytmy 3D – część 3
LEKCJA 8: Silnik – część 1
LEKCJA 9: Silnik – część 2
LEKCJA 10: Silnik – część 3
LEKCJA 11: Praca domowa
LEKCJA 12: Quiz
Moduł8 kursu Scratch Podstawy

INNE DZIEDZINY WIEDZY

LEKCJA 1: Powitanie
LEKCJA 2: Chemia (atom Bohra) – część 1
LEKCJA 3: Chemia (atom Bohra) – część 2
LEKCJA 4: Chemia (atom Bohra) – część 3
LEKCJA 5: Astronomia (układ Sło) – część 1
LEKCJA 6: Astronomia (układ Sło) – część 2
LEKCJA 7: Astronomia (układ Sło) – część 3
LEKCJA 8: Astronomia (Czarna dziura) – część 1
LEKCJA 9: Astronomia (Czarna dziura) – część 2
LEKCJA 10: Astronomia (Czarna dziura) – część 3
LEKCJA 11: Praca domowa
LEKCJA 12: Quiz
Moduł9 kursu Scratch Podstawy

LABIRYNT

LEKCJA 1: Powitanie
LEKCJA 2: Labirynt – część 1
LEKCJA 3: Labirynt – część 2
LEKCJA 4: Labirynt – część 3
LEKCJA 5: Labirynt – część 4
LEKCJA 6: Labirynt – część 5
LEKCJA 7: Praca domowa
LEKCJA 8: Quiz
Moduł10 kursu Scratch Podstawy

STRZELANKA

LEKCJA 1: Powitanie
LEKCJA 2: Strzelanka – część 1
LEKCJA 3: Strzelanka – część 2
LEKCJA 4: Strzelanka – część 3
LEKCJA 5: Strzelanka – część 4
LEKCJA 6: Praca domowa
LEKCJA 7: Quiz
Moduł11 kursu Scratch Podstawy

PIŁKA PARZY

LEKCJA 1: Powitanie
LEKCJA 2: Piłka parzy – część 1
LEKCJA 3: Piłka parzy – część 2
LEKCJA 4: Piłka parzy – część 3
LEKCJA 5: Piłka parzy – część 4
LEKCJA 6: Praca domowa
LEKCJA 7: Quiz

WĄŻ

LEKCJA 1: Powitanie
LEKCJA 2: Wąż – część 1
LEKCJA 3: Wąż – część 2
LEKCJA 4: Wąż – część 3
LEKCJA 5: Wąż – część 4
LEKCJA 6: Praca domowa
LEKCJA 7: Quiz

ARKANOID

LEKCJA 1: Powitanie
LEKCJA 2: Arkanoid – część 1
LEKCJA 3: Arkanoid – część 2
LEKCJA 4: Arkanoid – część 3
LEKCJA 5: Arkanoid – część 4
LEKCJA 6: Praca domowa
LEKCJA 7: Quiz

GWIEZDNE WOJNY

LEKCJA 1: Powitanie
LEKCJA 2: Gwiezdne wojny- część 1
LEKCJA 3: Gwiezdne wojny – część 2
LEKCJA 4: Gwiezdne wojny – część 3
LEKCJA 5: Gwiezdne wojny – część 4
LEKCJA 6: Praca domowa
LEKCJA 7: Quiz

PING PONG

LEKCJA 1: Powitanie
LEKCJA 2: Ping Pong- część 1
LEKCJA 3: Ping Pong – część 2
LEKCJA 4: Ping Pong – część 3
LEKCJA 6: Praca domowa
LEKCJA 7: Quiz

CO DALEJ?

LEKCJA 1: Powitanie
LEKCJA 2: Co dalej – grupa?
LEKCJA 3: Co dalej – kolejny kurs
LEKCJA 4: Praca domowa

PRZYKŁADOWE PROJEKTY

Rozwój komórki

Mnożenie geometryczne

Utwory muzyczne

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA:

Kiedy rozpoczyna się kurs?
Kurs rozpoczyna się wtedy, gdy wykupisz do niego dostęp.

Jak długo mam dostęp do tego kursu?
Otrzymujesz dożywotni (a raczej tak długo, jak Szkoła będzie istnieć) dostęp do tego kursu. Kurs będzie aktualizowany, a Ty będziesz mieć ciągle dostęp do nowych wersji.

Czego potrzebuję, aby wynieść z kursu jak najwięcej?
Potrzebujesz podążać za moimi krokami i najlepiej przejść kurs podstaw SCRATCHa dostępny tutaj

Czy dostanę cały kurs od razu?
TAK (chyba że jeszcze wszystkie odcinki nie będą nagrane)

Co jeżeli mam z czymś problem lub coś jest niejasne?

Napisz na adres email: tcieslar@szkolamlodegoprogramisty.pl

GWARANCJA SATYSFAKCJI

logo

Przygotowałem materiały tak, aby dały 10x więcej wartości niż oczekujesz. Jeżeli z jakichś powodów kurs jednak nie będzie dla Ciebie odpowiedni, to wystarczy, że napiszesz na adres 

tcieslar@szkolamlodegoprogramisty.pl i 

zwrócę Ci 100% Twojej wpłaty. Masz na to 30 dni.

Podziel się:

Dodaj do ulubionych:

Lubię Wczytywanie...
%d bloggers like this: