Sprawię, że twoje dziecko, czas spędzony na grach zamieni w nabywanie konkretnych umiejętności.

Od dzisiaj zamiast grać w gry zacznie je tworzyć
⌨️⭐

zdjecie

Tomasz Cieślar

Jestem mężem wspaniałej Magdaleny
Jestem ojcem dwójki cudownych dzieci (10 i 7 lat)
Śpię 6 godzin na dobę
Wstaję zazwyczaj o 4:30 z rana
Prowadze bloga szkolamlodegoprogramisty.pl
Kieruję zespołami programistów
Jestem wykwalifikowanym stolarzem
Jestem nauczycielem
Współpracuję z firmą GiganciProgramowania
Uczę dzieci i młodzież programowania
Czytam dużo książek
Wynajmuję mieszkania
Uprawiam triathlon i biegi długodystansowe
Odpowiadam na wszystkie maile na: 
tcieslar@szkolamlodegoprogramisty.pl
I co najważniejsze, spełniam swoje marzenia

OTO CO DOSTANIESZ W PROGRAMIE

Minecraft: Programowanie w Pythonie

⚔️ Około 90 lekcji, z których każda traktuje o małym wycinku wiedzy związanej z programowaniem

⚔️ Praktyczne przykłady łączące różne elementy  świata Minecrafta z programowaniem

⚔️ Dodatkowe ciekawe linki i materiały

⚔️ Każda lekcja zakończona zadaniem do samodzielnego wykonania

⚔️ Zestawy budowli do stworzenia za pomocą kodu

⚔️ Usprawnienia które sprawią że będziecie lepszymi graczami i programistami

⚔️ Dodatkowe biblioteki Pythona, które poszerzą waszą wiedzę

⚔️ Ciekawe triki, które wzniosą wasze umiejętności na kolejny poziom

⚔️ Grupa wsparcia, która pomoże rozwiązać każdy napotkany problem

PRZYKŁADOWE LEKCJE

CZY JEST INNA DROGA?

Oczywiście!

W internecie jest wiele programów i materiałów video, często jednak wyrwanych z kontekstu i nie przeprowadzających ucznia z punktu A do punktu B. Często chaotyczne pojedyncze materiały bez kontynuacji pozwalają zbudować wiedzę, ale często wymaga to ogromnej determinacji.  100% rzeczy, których uczę, używam prowadząc zajęcia z różnymi grupami dzieci.

 

OPIS PROGRAMU​

PLAN GRY

  • LEKCJA 1: Powitanie
  • LEKCJA 2: Plan Gry
  • LEKCJA 3: Efekt końcowy
  • LEKCJA 4: Wymagania
  • LEKCJA 5: Jak się uczyć
  • LEKCJA 6: Praca domowa

ZANIM WSZYSTKO SIĘ ZACZNIE

  • LEKCJA 1: Powitanie
  • LEKCJA 2: Instalacja Minecraft
  • LEKCJA 3: Instalacja Pythona
  • LEKCJA 4: Instalacja Javy
  • LEKCJA 5: Instalacja Minecraft Python API oraz Serwera
  • LEKCJA 6: Uruchamianie Serwera z nowym światem
  • LEKCJA 7: Stworzenie nowego świata
  • LEKCJA 8: Gra Offline
  • LEKCJA 9: Włączenie trybu survival
  • LEKCJA 10: Praca domowa

PORUSZAJMY SIĘ

  • LEKCJA 1: Powitanie
  • LEKCJA 2: Połączenie do świata Minecrafta
  • LEKCJA 3: Pobieranie pozycji gracza
  • LEKCJA 4: Wskazanie pozycji gracza
  • LEKCJA 5: Przesunięcie gracza do przodu / tyłu
  • LEKCJA 6: Przesunięcie gracza w prawo / lewo
  • LEKCJA 7: Przesunięcie gracza w góra / dół
  • LEKCJA 8: Zwiększamy dokładność
  • LEKCJA 9: Kierowanie czasem
  • LEKCJA 10: Analiza kodu
  • LEKCJA 11: Praca domowa

ZAPRASZAM NA BUDOWĘ

  • LEKCJA 1: Powitanie
  • LEKCJA 2: Ustawiamy pierwszy bloczek
  • LEKCJA 3: Różne typy bloczków
  • LEKCJA 4: Szybsze budowanie
  • LEKCJA 5: Ćwiczenie: Kostka
  • LEKCJA 6: Ćwiczenie: Piramida
  • LEKCJA 7: Ćwiczenie: Pomnik
  • LEKCJA 8: Ćwiczenie: Tęcza
  • LEKCJA 9: Ćwiczenie: Domek
  • LEKCJA 10: Praca domowa

CZAS ZABRAĆ SIĘ ZA LICZBY

  • LEKCJA 1: Powitanie
  • LEKCJA 2: Dodawanie / Odejmowanie
  • LEKCJA 3: Mnożenie / Dzielenie
  • LEKCJA 4: Matematyczne Triki
  • LEKCJA 5: Liczby losowe
  • LEKCJA 6: Ćwiczenie: Skok w nieznane
  • LEKCJA 7: Ćwiczenie: Skok w nieznane II
  • LEKCJA 8: Praca domowa

POROZMAWIAJMY

  • LEKCJA 1: Powitanie
  • LEKCJA 2: Wyświetlanie komunikatów
  • LEKCJA 3: Przywitanie ze światem Minecrafta
  • LEKCJA 4: Wyświetlanie swojej pozycji
  • LEKCJA 5: Wprowadzanie informacji
  • LEKCJA 6: Łączenie komunikatów
  • LEKCJA 7: Wyświetlanie liczb
  • LEKCJA 8: Zamieniamy teksty na liczby
  • LEKCJA 9: Program wolny od pomyłek
  • LEKCJA 10: Interesują mnie tylko liczby
  • LEKCJA 11: Praca domowa

ODROBINA LOGICZNEGO MYŚLENIA

  • LEKCJA 1: Powitanie
  • LEKCJA 2: Prawda czy Fałsz
  • LEKCJA 3: Wyświetlanie logicznych wartości
  • LEKCJA 4: Wyrażenia matematyczne
  • LEKCJA 5: Czy ja jestem w wodzie?
  • LEKCJA 6: Czy ja latam?
  • LEKCJA 7: Czy daleko stąd do piramidy?
  • LEKCJA 8: Logika na wysokim poziomie
  • LEKCJA 9: Gdzie ja jestem
  • LEKCJA 10: Praca domowa

CZAS USTALIĆ WARUNKI

  • LEKCJA 1: Powitanie
  • LEKCJA 2: Stawiam pierwszy warunek
  • LEKCJA 3: A co jeśli….
  • LEKCJA 4: Da się zniszczyć, czy nie?
  • LEKCJA 5: Bardziej złożone warunki
  • LEKCJA 6: Warunki, warunki i jeszcze raz warunki
  • LEKCJA 7: Ćwiczenie: Magiczne możliwości
  • LEKCJA 8: Ćwiczenie: Kąpiel
  • LEKCJA 9: Praca domowa

POWTÓRZMY TO JESZCZE RAZ

  • LEKCJA 1: Powitanie
  • LEKCJA 2: Pierwsza pętla
  • LEKCJA 3: Zwiedzanie różnych miejsc
  • LEKCJA 4: Powtarzaj i licz
  • LEKCJA 5: Diamentowy ślad
  • LEKCJA 6: Liczymy monety
  • LEKCJA 7: Ćwiczenie: Gra nurek
  • LEKCJA 8: Warunki, pętle i powtórki
  • LEKCJA 9: Ćwiczenie: Diamentowy podest
  • LEKCJA 10: Czas na koniec
  • LEKCJA 11: Praca domowa

SUPERMOCE I ICH FUNKCJE

  • LEKCJA 1: Powitanie
  • LEKCJA 2: Moja pierwsza funkcja
  • LEKCJA 3: Nie taka prosta funkcja
  • LEKCJA 4: Ćwiczenie: Budujemy osiedle
  • LEKCJA 5: Czas na sprzątanie
  • LEKCJA 6: Programistyczne usprawnienia
  • LEKCJA 7: Coś mi daj
  • LEKCJA 8: Ćwiczenie: poszukiwacz diamentów
  • LEKCJA 9: Myśl lokalnie, działaj globalnie
  • LEKCJA 10: Praca domowa

LISTY I SŁOWNIKI

  • LEKCJA 1: Powitanie
  • LEKCJA 2: Używanie listy
  • LEKCJA 3: Pokaż elementy listy
  • LEKCJA 4: Zmiana na liście
  • LEKCJA 5: Dodawanie i kasowanie elementów listy
  • LEKCJA 6: Ćwiczenie: wodna wierza
  • LEKCJA 7: Krotka?
  • LEKCJA 8: Praca z Krotką
  • LEKCJA 9: Ciekawe własności listy
  • LEKCJA 10: Ćwiczenie: W co uderzam
  • LEKCJA 11: Co z tym słownikiem
  • LEKCJA 12: Ćwiczenie: Zwycięzcy
  • LEKCJA 13: Praca domowa

POWTÓRZMY TO JESZCZE RAZ… ALE INACZEJ

  • LEKCJA 1: Powitanie
  • LEKCJA 2: Wyświetlamy bloczki
  • LEKCJA 3: Praca zgodnie z zakresem
  • LEKCJA 4: Dokąd zmierzamy
  • LEKCJA 5: Co tutaj da się jeszcze zrobić
  • LEKCJA 6: Ćwiczenie: Filary ziemi
  • LEKCJA 7: Dwa wymiary
  • LEKCJA 8: Ćwiczenie: Sztuka nowoczesna
  • LEKCJA 9: Trzeci wymiar
  • LEKCJA 10: Ćwiczenie: Idealne coś
  • LEKCJA 11: Praca domowa

PRACA Z PLIKAMI I MODUŁAMI

  • LEKCJA 1: Powitanie
  • LEKCJA 2: Zapisywanie budynku
  • LEKCJA 3: Odczytywanie budynku
  • LEKCJA 4: Praca z modułami
  • LEKCJA 5: Praca z modułami II
  • LEKCJA 6: Praca domowa

CO DALEJ?

  • LEKCJA 1: Powitanie
  • LEKCJA 2: Co dalej – grupa?
  • LEKCJA 3: Co dalej – kolejny kurs
  • LEKCJA 4: Praca domowa

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA:

Kiedy rozpoczyna się kurs? Kurs rozpoczyna się wtedy, gdy wykupisz do niego dostęp.

Jak długo mam dostęp do tego kursu? Otrzymujesz dożywotni (a raczej tak długo, jak Szkoła będzie istnieć) dostęp do tego kursu. Kurs będzie aktualizowany, a Ty będziesz mieć ciągle dostęp do nowych wersji.

Czego potrzebuję, aby wynieść z kursu jak najwięcej? Potrzebujesz podążać za moimi krokami.

Co potrzebuję aby dziecko mogło zacząć programować w Minecrafcie?

kurs oraz grę Minecraft, która nie jest częścią kursu

Czy dostanę cały kurs od razu? Kurs podzielony jest na moduły / tygodnie. Każdy moduł udostępniany jest w kolejnym tygodniu (oprócz dwóch pierwszych, które dostaje się od razu)

Co jeżeli mam z czymś problem lub coś jest niejasne?

Napisz na adres email: tcieslar@szkolamlodegoprogramisty.pl

ZACZYNAMY?

GWARANCJA SATYSFAKCJI

logo

Przygotowałem materiały tak, aby dały 10x więcej wartości niż oczekujesz. Jeżeli z jakichś powodów kurs jednak nie będzie dla Ciebie odpowiedni, to wystarczy, że napiszesz na adres 

tcieslar@szkolamlodegoprogramisty.pl i 

zwrócę Ci 100% Twojej wpłaty. Masz na to 30 dni.

GWARANCJA POMAGANIA

Zamawiając ten kurs robimy 3 rzeczy: programujemy, gramy i pomagamy. Pamiętajcie że 10% każdej sprzedaży idzie na Program Pajacyk, gdzie wspomagamy Polską Agencję Humanitarną w dokarmianiu naszych najmłodszych.

wsparcie

Podziel się:

Dodaj do ulubionych:

Lubię Wczytywanie...
%d bloggers like this: